Adrian Janik

Funkcja: trener, konsultant ds. szkoleń. Odpowiada za obsługę klientów i sprzedaż.

Ekspert: szkolenia umiejętności handlowych i obsługi klienta oraz umiejętności osobistych. Prowadzenie zajęć teambuilding. Specjalista w zakresie telefonicznej sprzedaży i telemarketingu.

Doświadczenie: trener od 2011 roku

Kariera i rozwój: Absolwent psychologii na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu SET oraz Akademię Trenera Biznesu Kontrakt. Pracę w sprzedaży rozpoczął w trakcie studiów od branży motoryzacyjnej (Jaguar i Land Rover). Następnie postanowił połączyć role konsultanta, handlowca i trenera w Grupie Szkoleniowej Halibut. Specjalizuje się w szkoleniu handlowców i telesprzedawców oraz pracowników działów obsługi klienta.

Pracował dla: Aquanet, Grupa Allegro, Sanitec Koło, Meble VOX, Ceneo.pl, Enea, PKN Orlen, Reinhold Expo, Sun & Snow, Famot Pleszew, WSB, Volkswagen Group.

„Poza szlakiem”: Nałogowy gadżeciaż i kinomaniak. W wolnych chwilach relaksuje się na pływalni i biega. Ogromną ciekawość świata zaspokaja poprzez książki i podróże bliższe i dalsze.

Kontakt: adrian.janik@halibut.pl

Strona Halibut.pl używa "ciasteczek". Zapoznaj się z polityką plików cookies.

Akceptuję "ciasteczka"