Na szkoleniu poznasz i przećwiczysz techniki sprzedażowe oraz dowiesz się jak dotrzeć do prawdziwych potrzeb klientów. Nauczysz się zadawać odważne pytania i zredukujesz niepokój związany z negatywną reakcją klientów.
Trening przeznaczony jest dla menedżerów sprzedaży, pracowników działu sprzedaży, handlowców, sprzedawców i doradców klienta.
Co zyskasz?
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Dowiesz się jak zbudować autorytet i mocny wizerunek swojej firmy u klienta.
- Wypracujesz metody, które sprawdzają się na polskim rynku.
- Nauczysz się jak sprawiać, aby temat ceny nie przysłonił innych ważnych aspektów towaru lub usługi.
- Nauczysz się odróżniać prawdziwe potrzeby klienta, od zgłaszanych przez niego oczekiwań.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności.
Ramowy program szkolenia:
- Budowanie dobrego kontaktu z klientem oraz metody skutecznego rozpoczęcia rozmowy handlowej. Jak unikać szablonowych sformułowań i nawiązywać prawdziwy kontakt z klientem?
- Jak radzić sobie ze stresem i własnymi programami blokującymi najbardziej opłacalne zachowania budujące kontakt?
- Komunikujemy intencje oraz nadajemy dobry kierunek rozmowie handlowej. Budujemy opłacalny model rozmowy w oparciu o doświadczenia z polskiego rynku.
- Umiejętne wychwytywanie „momentów sprzyjających finalizacji”, czyli zachowań klientów świadczących o zwiększonej szansie na podjęcie decyzji zakupowej.
- Umiejętne zadawanie trudnych pytań i radzenie sobie z wymijającymi odpowiedziami.
- Jak różne typy osobowości klienta wpływają na prezentację oferty w duchu języka korzyści?
- Sposoby na poradzenie sobie z trudnymi momentami w procesie rozmowy handlowej.