Na szkoleniu poznasz i przećwiczysz techniki sprzedażowe oraz dowiesz się jak dotrzeć do prawdziwych potrzeb klientów. Nauczysz się zadawać odważne pytania i zredukujesz niepokój związany z negatywną reakcją klientów.

Trening przeznaczony jest dla menedżerów sprzedaży, pracowników działu sprzedaży, handlowców, sprzedawców i doradców klienta.

Co zyskasz?

  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
  • Dowiesz się jak zbudować autorytet i mocny wizerunek swojej firmy u klienta.
  • Wypracujesz metody, które sprawdzają się na polskim rynku.
  • Nauczysz się jak sprawiać, aby temat ceny nie przysłonił innych ważnych aspektów towaru lub usługi.
  • Nauczysz się odróżniać prawdziwe potrzeby klienta, od zgłaszanych przez niego oczekiwań.
  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności.

Ramowy program szkolenia:

  • Budowanie dobrego kontaktu z klientem oraz metody skutecznego rozpoczęcia rozmowy handlowej. Jak unikać szablonowych sformułowań i nawiązywać prawdziwy kontakt z klientem?
  • Jak radzić sobie ze stresem i własnymi programami blokującymi najbardziej opłacalne zachowania budujące kontakt?
  • Komunikujemy intencje oraz nadajemy dobry kierunek rozmowie handlowej. Budujemy opłacalny model rozmowy w oparciu o doświadczenia z polskiego rynku.
  • Umiejętne wychwytywanie „momentów sprzyjających finalizacji”, czyli zachowań klientów świadczących o zwiększonej szansie na podjęcie decyzji zakupowej.
  • Umiejętne zadawanie trudnych pytań i radzenie sobie z wymijającymi odpowiedziami.
  • Jak różne typy osobowości klienta wpływają na prezentację oferty w duchu języka korzyści?
  • Sposoby na poradzenie sobie z trudnymi momentami w procesie rozmowy handlowej.

Szkolenie prowadzą

Do pobrania

Skuteczna sprzedaż doradcza (pobierz .pdf)