Skuteczne delegowanie to szkolenie, które pozwoli Tobie poznać przydatną wiedzę i przećwiczyć najważniejsze umiejętności menadżerskie pomagające efektywnie delegować i dbać o rozwój samodzielności podwładnych. Będziemy pracować na realnych sytuacjach, abyś mógł łatwo przełożyć treści szkoleniowe na codzienną pracę z ludźmi. Wierzymy, że po tym szkoleniu nabierzesz większej biegłości i swobody w procesie delegowania oraz zyskasz większą efektywność w wykorzystywaniu delegowania do kształtowania motywacji podwładnych.

W trakcie szkolenia zyskasz:

  • Okazję na przećwiczenie praktycznych narzędzi i algorytmów prowadzenia rozmów z podwładnymi, które pozwolą Tobie lepiej panować nad rozmową i minimalizować stresujące sytuacje.
  • Wiedzę, jak skutecznie przekazywać zadania, jak minimalizować opór i zwiększać motywację wewnętrzną podwładnych, jak obniżać poziom stresu i emocji w trakcie rozmowy, jak udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych, jak dopasowywać własną interwencję do potrzeb rozwojowych pracowników.
  • Większą świadomość i pewność tego, jak pracować z ludźmi, aby kształtować w nich bardziej samodzielną i odpowiedzialną postawę.
  • Okazję do wzięcia udziału w symulacjach i uzyskania konstruktywnej, wspierającej informacji zwrotnej, która ułatwi Tobie świadome wprowadzanie pozytywnych zmian w codziennej pracy.
  • Przyjazną atmosferę koncentracji na wzajemnej pomocy, która stworzy Tobie możliwość poznania innych ludzi i wzbogacenia własnego doświadczenia menadżerskiego.
  • Dobry, rozwojowy czas, który pozwoli Tobie mocniej i pewniej czuć się w swojej roli szefowskiej.
  • Zarys programu:

    Uwaga: szkolenie rozpoczyna się w środę o 13:00 i kończy w piątek o 16:00.

    • Narzędzia i mechanizmy komunikacji zwiększającej współpracę, kształtujące odpowiedzialność i budujące wzajemne porozumienie.
    • Rola i funkcje delegowania. Na co warto zwracać uwagę, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sytuacji.
    • Motywujący sposób przekazywania zadań. Radzenie sobie ze wstępnym oporem lub mniejszą motywacją.
    • Udzielanie informacji zwrotnych. Zasady konstruowania i funkcje informacji zwrotnej w procesie delegowania.
    • Dopasowanie sposobu delegowania do poziomu rozwoju pracowników, wykorzystując koncepcję Kena Blancharda.
    • Prowadzenie rozmowy o problemie, czyli konstruktywne sposoby poszukiwania przyczyn potencjalnych trudności i wspólnego generowania opłacalnych rozwiązań.

    Prowadzący szkolenie:

    Do pobrania

    Pobierz folder szkolenia: