Dla tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe przygotowaliśmy profesjonalne szkolenia ze sprzedaży. Poznań, jak i inne miasta w Polsce, to miejsca, w których realizujemy szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców w sklepach i salonach firmowych na każdym poziomie zaawansowania. Oprócz tego oferujemy szkolenia z obsługi klienta zewnętrznego z B2B oraz B2C – oraz klienta wewnętrznego. Ich celem jest rozwój umiejętności pracy z telefonem w procesach wychodzących, jak i w ruchu przychodzącym.
Szkolenie ze sprzedaży lub z obsługi klienta – Poznań i każde i inne miejsce w kraju. Tworzymy i wdrażamy narzędzia oraz standardy sprzedaży i obsługi.
Kompleksowe szkolenia sprzedażowe
Jakość szkoleń sprzedażowych potwierdzają pozytywne sygnały płynące od zadowolonych Klientów. Szczególnie doceniają oni nasze elastyczne podejście, intensywny trening umiejętności oraz wsparcie trenerskie i coachingowe przez cały czas trwania szkolenia ze sprzedaży.
Niezbędnik Handlowca, czyli skuteczna sprzedaż
Jak bardziej zjednywać sobie klientów i zwiększać sprzedaż? Dowiesz się tego z naszego szkolenia, podczas którego będziesz mógł rozwinąć najważniejsze umiejętności sprzedażowe.
Kompleksowe wsparcie dla każdego handlowca.
- 56 godzin aktywnej pracy na sytuacjach związanych ze sprzedażą.
- Indywidualny coaching pomagający z utrwaleniu nabytych umiejętności.
- Dogłębna analiza procesu sprzedaży.
- Konkretne narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
Skutecznie i bez presji – telesprzedaż B2B
Czterodniowy program szkoleniowy, który oferujemy, skoncentrowany jest na rozwijaniu umiejętności oraz motywacji zespołu telesprzedażowego w zakresie obsługi klienta. W unikalny sposób łączy w sobie elementy warsztatu grupowego z pracą nad odsłuchami prawdziwych rozmów uczestników. Celem projektu jest podniesienie efektywności telesprzedaży produktów i usług
Szkolenie z obsługi klienta dedykowane jest działom, które za pomocą telefonu pozyskują nowych klientów biznesowych, sprzedają usługi aktualnym kontrahentom lub zajmują się umawianiem spotkań w kanale B2B. Szkolenia prowadzimy dla organizacji, które chcą łączyć wysokie wyniki sprzedaży z dbałością o dobre i długofalowe relacje z kontrahentami
Sprawnie i empatycznie – telefoniczna obsługa klienta
Czterodniowe szkolenie z obsługi klienta w spójny i kompleksowy sposób pozwala rozwijać zespoły pracujące przy obsłudze telefonicznego ruchu przychodzącego zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Zajęcia dostosowane są do indywidualnych wymogów firmy i branży dzięki gruntownej analizie potrzeb dokonywanej przed rozpoczęciem szkoleń.
Uczestnicy szkolenia z obsługi klienta zyskują zestaw praktycznych porad i narzędzi. Dzięki nim mogą podnieść jakość obsługi klientów i lepiej będą sobie radzić w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z nimi. W efekcie przełoży się to na większe zadowolenie z wykonywanej pracy.
Szkolenia z obsługi klienta skierowane są do pracowników działu callcenter i innych działów związanych z telefoniczną obsługą klienta indywidualnego i biznesowego.
Szkolenia tematyczne
Sprzedażowe szkolenia tematyczne szczególnie polecamy dla osób mających na co dzień kontakt z klientem. Praca warsztatowa w poniższych tematach zwiększy ich moc sprzedażową i pomoże w budowaniu obustronnie satysfakcjonujących relacji z klientem.
Najczęściej realizowane tematy szkoleniowe:
Praca indywidualna – sprzedaż i obsługa klienta
Wychodząc naprzeciw potrzebom sił sprzedażowych naszych klientów proponujemy indywidualną formułę pracy. Szczególnie polecamy coaching na stanowisku pracy, indywidualny trening umiejętności, wspólne wizyty handlowe. Dbamy o rozwój i jakość procesów sprzedaży i obsługi klienta.
Planujemy, modelujemy i wdrażamy najlepsze standardy budowania relacji handlowych i obsługi klienta. Wspieramy naszych Klientów w usprawnianiu procesów sprzedaży i obsługi klienta na poziomie organizacji. Doradzamy przy tworzeniu i realizacji profesjonalnych procedur sprzedaży i obsługi klienta. Zwiększamy poziom satysfakcji z obsługi klienta. Pomagamy kontrolować poziom realizacji standardów sprzedaży.