Jakość naszych programów handlowych potwierdzają pozytywne sygnały od zadowolonych Klientów. Szczególnie doceniają oni nasze elastyczne podejście, intensywny trening umiejętności oraz wsparcie trenerskie i coachingowe przez cały czas trwania programu.

Niezbędnik handlowca

Kompleksowy program rozwoju najważniejszych umiejętności sprzedażowych. Sprawdzone praktyki zjednywania klientów i zwiększania sprzedaży.

Kompleksowe wsparcie dla każdego handlowca.

  • 56 godzin aktywnej pracy na sytuacjach związanych ze sprzedażą.
  • Indywidualny coaching pomagający z utrwaleniu nabytych umiejętności.
  • Dogłębna analiza procesu sprzedaży.
  • Konkretne narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Skutecznie i bez presji

Czterodniowy program szkoleniowy skoncentrowany na rozwijaniu umiejętności oraz motywacji zespołu telesprzedażowego. W unikalny sposób łączy w sobie elementy warsztatu grupowego z pracą nad odsłuchami prawdziwych rozmów uczestników. Celem projektu jest podniesienie efektywności telesprzedaży produktów i usług

Program dedykowany jest działom, które za pomocą telefonu pozyskują nowych klientów biznesowych, sprzedają usługi aktualnym kontrahentom lub zajmują się umawianiem spotkań w kanale B2B. Prowadzimy go dla organizacji, które chcą łączyć wysokie wyniki sprzedaży z dbałością o dobre i długofalowe relacje z kontrahentami

Sprawnie i empatycznie – telefoniczna obsługa klienta

Czterodniowy program szkoleniowy w spójny i kompleksowy sposób pozwala rozwijać zespoły pracujące przy obsłudze telefonicznego ruchu przychodzącego zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Zajęcia dostosowane są do indywidualnych wymogów firmy i branży dzięki gruntownej analizie potrzeb dokonywanej przed rozpoczęciem szkoleń.

Uczestnicy zyskują zestaw praktycznych porad i narzędzi, które podnoszą jakość obsługi klientów, pomagają lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z nimi, a w efekcie przekładają się na większe zadowolenie z wykonywanej pracy.

Zajęcia skierowane są do pracowników działu callcenter i innych działów związanych z telefoniczną obsługą klienta indywidualnego i biznesowego.