Jakość naszych programów handlowych potwierdzają pozytywne sygnały od zadowolonych Klientów. Szczególnie doceniają oni nasze elastyczne podejście, intensywny trening umiejętności oraz wsparcie trenerskie i coachingowe przez cały czas trwania programu.
Niezbędnik handlowca
Kompleksowy program rozwoju najważniejszych umiejętności sprzedażowych. Sprawdzone praktyki zjednywania klientów i zwiększania sprzedaży.
Kompleksowe wsparcie dla każdego handlowca.
- 56 godzin aktywnej pracy na sytuacjach związanych ze sprzedażą.
- Indywidualny coaching pomagający z utrwaleniu nabytych umiejętności.
- Dogłębna analiza procesu sprzedaży.
- Konkretne narzędzia radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.
Skutecznie i bez presji
Czterodniowy program szkoleniowy skoncentrowany na rozwijaniu umiejętności oraz motywacji zespołu telesprzedażowego. W unikalny sposób łączy w sobie elementy warsztatu grupowego z pracą nad odsłuchami prawdziwych rozmów uczestników. Celem projektu jest podniesienie efektywności telesprzedaży produktów i usług
Program dedykowany jest działom, które za pomocą telefonu pozyskują nowych klientów biznesowych, sprzedają usługi aktualnym kontrahentom lub zajmują się umawianiem spotkań w kanale B2B. Prowadzimy go dla organizacji, które chcą łączyć wysokie wyniki sprzedaży z dbałością o dobre i długofalowe relacje z kontrahentami
Sprawnie i empatycznie – telefoniczna obsługa klienta
Czterodniowy program szkoleniowy w spójny i kompleksowy sposób pozwala rozwijać zespoły pracujące przy obsłudze telefonicznego ruchu przychodzącego zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Zajęcia dostosowane są do indywidualnych wymogów firmy i branży dzięki gruntownej analizie potrzeb dokonywanej przed rozpoczęciem szkoleń.
Uczestnicy zyskują zestaw praktycznych porad i narzędzi, które podnoszą jakość obsługi klientów, pomagają lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z nimi, a w efekcie przekładają się na większe zadowolenie z wykonywanej pracy.
Zajęcia skierowane są do pracowników działu callcenter i innych działów związanych z telefoniczną obsługą klienta indywidualnego i biznesowego.