Jakość procesów sprzedaży i obsługi klienta wymaga ciągłego doskonalenia. Tam, gdzie proces szkolenia wymaga wsparcia lub indywidualna formuła pracy okazuje się być bardziej opłacalna, proponujemy kilka możliwych form indywidualnych szkoleń. Szczególnie polecamy:
Szkolenia w terenie, czyli coachingowe wspólne wizyty handlowe
Jeździmy ze sprzedawcami naszych Klientów na wspólne wizyty handlowe i na bieżąco, podczas pracy, prowadzimy coaching umiejętności. Wspólnie budujemy plan spotkania, obserwujemy rzeczywiste zachowania, udzielamy rozwojowych informacji zwrotnych, trenujemy, „na sucho” i przy kolejnej wizycie, wybrane umiejętności.
Coaching narzędziowy sił sprzedażowych
To indywidualnie dopasowany plan doskonalenia i treningu wybranych umiejętności handlowych.
Praca odbywa się jeden na jeden i głownie opiera się na symulacjach oraz video-treningu najważniejszych kompetencji handlowych. Wyróżnikiem coachingu narzędziowego jest mocna koncentracja na treningu umiejętności. Coach wciela się w rolę różnych klientów, obserwując reakcję uczestnika oraz modelując najbardziej opłacalne strategie postępowania.
Coaching narzędziowy z telefonem
Promujemy pracę z odsłuchami rozmów telefonicznych lub rzeczywistymi rozmowami z klientami.
Rozmowy telefoniczne rejestrujemy na sprzęcie pozwalającym je odsłuchać i systematycznie analizować pod kątem stosowanych umiejętności i strategii. Po dogłębnej analizie i informacjach zwrotnych, następuje zaplanowanie i trening bardziej opłacalnych strategii prowadzenia rozmów z klientami.