Szkolenie Skuteczna sprzedaż doradcza to propozycja dla tych osób zajmujących się sprzedażą, które chcą zbudować autorytet i mocny wizerunek swojej firmy u klienta, a jednocześnie bez problemu docierać do prawdziwych potrzeb swoich klientów. Na szkoleniu uczestnicy poznają i trenują techniki sprzedażowe oraz dowiadują się, jak dotrzeć do prawdziwych potrzeb klientów. Uczą się zadawać odważne pytania i redukować niepokój związany z negatywną reakcją klientów. Trening ten przeznaczony jest dla menadżerów sprzedaży, pracowników działu sprzedaży, handlowców, sprzedawców i doradców klienta.

Państwa handlowcy zyskają:

  • Wiedzę na temat prawidłowości panujących w relacjach klient – sprzedawca.
  • Najważniejsze narzędzia sprzedażowe i możliwość zmierzenia się z własnymi ograniczeniami.
  • Możliwość wypracowania metod sprzedaży, które sprawdzają się na polskim rynku.
  • Strategie radzenia sobie z obiekcjami dotyczącymi ceny – co zrobić, aby temat ceny nie przysłonił innych ważnych aspektów towaru lub usługi.
  • Umiejętność odróżniania prawdziwych potrzeb klienta od zgłaszanych przez niego oczekiwań.
  • Większą świadomość swoich atutów i możliwość wzmocnienia w obszarach stwarzających największe trudności.

 

Zarys programu:

  • Budowanie dobrego kontaktu z klientem oraz metody skutecznego rozpoczęcia rozmowy handlowej. Jak unikać szablonowych sformułowań i nawiązywać prawdziwy kontakt z klientem?
  •  Jak radzić sobie ze stresem i własnymi programami blokującymi najbardziej opłacalne zachowania budujące kontakt?
  • Komunikowanie intencji oraz nadawanie kierunku rozmowie handlowej. Budowanie opłacalnego modelu rozmowy w oparciu o doświadczenia z polskiego rynku.
  • Umiejętne wychwytywanie „momentów sprzyjających finalizacji”, czyli zachowań klientów świadczących o zwiększonej szansie na podjęcie decyzji zakupowej.
  • Umiejętne zadawanie trudnych pytań i radzenie sobie z wymijającymi odpowiedziami.
  • Jak różne typy osobowości klienta wpływają na prezentację oferty w duchu języka korzyści?
  • Sposoby na poradzenie sobie z trudnymi momentami w procesie rozmowy handlowej.

Prowadzący szkolenie: