Idąc naprzeciw potrzebom rynku, proponujemy Państwu przeprowadzenie szkolenia, którego głównym celem jest wzmocnienie umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych z elementami up-sellingu/cross-sellingu produktów i usług do obecnych klientów oraz nauczenie się i przećwiczenie kilku przydatnych algorytmów prowadzenia rozmów telefonicznych. Efektem warsztatu, poza osadzeniem uczestników w nowej wiedzy i umiejętnościach, jest także wypracowanie standardu (skryptu) prowadzenia rozmowy sprzedażowej w duchu upselling/crossellingu.
Państwa pracownicy zyskają:
- Większą efektywność swoich działań sprzedażowych.
- Większą osobistą moc handlową oraz motywacja do działania.
- Możliwość przepracowania trudnych dla siebie sytuacji w kontaktach z klientami oraz poszukania odpowiadających im narzędzi.
- Szansę na rozwój umiejętności budowania kontaktu i minimalizowania trudnych sytuacji w oparciu o moduły ciekawej i użytecznej wiedzy.
Zarys programu:
- Style budowania relacji handlowej. W stronę relacji „Wygrany-Wygrany”.
- Zjawisko projekcji, projekcja negatywna i jej wpływ na współpracę z klientem.
- Struktura telefonicznej rozmowy sprzedażowej w ramach up-sellingu/cross-sellingu.
- Pytania merytoryczne i relacyjne w badaniu potrzeb.
- Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów (typologia i język kontaktu).
- Radzenie sobie z obiekcjami – analiza realnych sytuacji uczestników, precyzyjny i osobisty feedback o swoich atutach i rezerwach.
Jako kontynuację i wzmocnienie efektów szkolenia proponujemy indywidualną pracę trenera z uczestnikami, bezpośrednio po szkoleniu. Proponujemy, żeby podczas takiej sesji coachingowej trener za pomocą podłączonych słuchawek słuchał na żywo prowadzonych przez konsultanta rozmów, omawiał je, pomagał zrozumieć kluczowe momenty oraz inspiruje i podpowiadał inne sprawdzone patenty na dany typ rozmowy, klienta itp.