Dobra sprzedaż produktów i usług oraz obsługa klienta opierają się na umiejętnościach nawiązywania, budowania i utrzymywania dobrych, partnerskich i otwartych relacji z drugim człowiekiem. Na szkoleniach zwracamy więc uwagę na rozwój umiejętności aktywnego słuchania i zadawania pytań, prowadzenia otwartej rozmowy tak, aby trafnie rozpoznawać potrzeby klientów i skutecznie na nie odpowiadać. Zwracamy również uwagę na kłopotliwe sytuacje, które mogą pojawić się w procesie komunikacji.

 

Uczestnicy projektów szkoleniowych uczą się jak otwierać relację, przekonująco mówić o ofercie, radzić sobie z obiekcjami, zagrywkami i niezadowoleniem klienta, asertywnie odmawiać i wypracowywać rozwiązania, które będą korzystnych dla obu stron.

 

Zajęcia opieramy na realnych przypadkach z pracy osób biorących udział w programie, przeprowadzamy warsztaty, na których mogą przećwiczyć swoje umiejętności i zapewniamy informację zwrotną uwzględniającą aspekty wymagające poprawy i mocne strony uczestnika.