Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi

heading-bg heading-bg heading-bg
<strong>Relacje</strong> z klientami wewnętrznymi<br> i zewnętrznymi

Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi

Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym  codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy! 

Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym  codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy! 

Produkty zamawiane przez naszych Klientów

Znajdziesz tu produkty najczęściej zamawiane przez naszych klientów, kiedy chcą wzmocnić zespoły pracujące z klientami zewnętrznymi (sprzedaż i obsługa) oraz wewnętrznymi. Realizacja tych szkoleń pozwoli Ci podnieść satysfakcję obu stron oraz pomoże budować dobre relacje w długofalowej perspektywie.

*Każdy temat możemy zrealizować dla dowolnego szczebla menadżerskiego od liderów liniowych do członków zarządu.

Nowoczesna sprzedaż doradcza

W dobrej sprzedaży nie chodzi o sprzedawanie, tylko o to, aby stworzyć warunki, w których klient będzie chciał od nas kupić. Aby to się stało, musi czuć się bezpiecznie, musi być traktowany podmiotowo, z ciekawością i bez presji. Jak to robić? Zapraszamy.

Telefoniczna i mailowa Obsługa klienta

Podstawy praktycznej psychologii kontaktu z klientem, szczególnie użyteczne w sytuacjach trudnych, wywołujących emocje. Narzędzia i modele pozwalające budować satysfakcję Twoich klientów.

Obsługa reklamacji
i sytuacje trudne w relacji
z klientami

Dobre i długofalowe relacje Twojej firmy z klientami budują się między innymi w sytuacjach, kiedy coś idzie nie tak. Reklamacja czy inny problem to szczególny moment, aby zadbać o klienta, przyjąć odpowiedzialność, pokazać empatię oraz postawić granice. Jednocześnie błędy popełniane w tym procesie skutkują często utratą klientów.

Prezentacje sprzedażowe

Jak pokazać swój produkt lub usługę, aby były atrakcyjne? Jak opowiedzieć historię, która przykuje uwagę? Jak pokazać najważniejsze korzyści płynące ze współpracy, aby było to atrakcyjne, a jednocześnie wolne od presji czy manipulacji?

Negocjacje zakupowe

Zapraszamy do doskonalenia swojego warsztatu zakupowego, trenowania optymalnych strategii i narzędzi dopasowanych do potrzeb Twojej firmy.

Negocjacje handlowe

Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to…rzadko chodzi o pieniądze. Pola i mechanizmy negocjacji bywają równie skomplikowane jak ludzka natura, bo to właśnie w domenie relacji dochodzi do poszukiwania możliwego dla obu stron rozwiązania.

Relacje z klientami serwisu i działów serwisowych

Konieczność skorzystania z usług serwisu już na starcie jest zwykle złą wiadomością. Jak zrobić, aby dla Twoich klientów to doświadczenie było możliwie zaskakującym i mimo wszystko pozytywnym doświadczeniem?

Skuteczna sprzedaż usług

Sprzedaż usług w ogromnej mierze opiera się na budowaniu relacji. Brak produktu, który możemy fizycznie pokazać, oddaje ogromne pole do popisu w kontekście nawiązywania relacji, budowania zaufania, bezpieczeństwa i ciekawości.

Satysfakcja klienta w modelu Noriaki Kano

Analiza działań firmy czy zespołu pod kątem satysfakcji klienta w modelu Kano pozwala na znalezienie dodatkowych pomysłów i inspiracji, aby klienci Twojej firmy czuli się nie tylko zadowoleni, ale też zaskakiwani i zachwyceni.

Najbliższe szkolenia otwarte dla menadżerów

data:
moduł I: 14-15.03.2024
cena:
12 400 zł/os.
prowadzący:
Michał Janus
lokalizacja:
Poznań
wielkość grupy:
6-12 osób
data:
moduł I: 16 - 17. 11.2023
cena:
5 800 zł/os.
prowadzący:
Jarosław Grabarczyk
lokalizacja:
Poznań
wielkość grupy:
6-12 osób